Thursday 24 July 2014

Tak Kenal Maka Tak Cinta




"TAK KENAL MAKA TAK CINTA" caps lock ON~ tunggu apa lagi? maihh maihh! kenal dulu dengan blog cek~ awek kedah kah kita? *cer teka* haa, lepas dah kenal dengan blog nihh, konfem aihh terpikat punya, kemudian...terbitlah rasa cinta~ *cinta pada blog*

Ehhh! apsal poyo + over eksaited sangat aku nih??? errr~ *baru perasan terlebih rasa pulak*

Maaf yaa maaf.. *buat2 muka bersalah* hee nih FIRST ENTRY aku!! ulang suara, 'first entry' harap maklum~ Sebab tu laa terlebih 'perisa' tadi hehehe *senyum sokmo*

Mesti korang tertanya2 kan, sebab apa lah aku susahkan diri buat blog nih? ehh! susahka? xsusah mana pon laa disebabkan diriku yang sangat meminati DUNIA BLOG nihh. Acewahh! haaa cuma masa jaa yang tak mengizinkanku huu~ entah kenapa malam nih tetiba aku ada mood nak buat blog haha Actually, membuat blog ni sebahagian daripada assignment yang aku terima~ Wahh! *terasa glamour sebentar*

Astagfirullah hal a'zim~ apalah yang cek mengarot nih mak oii! *abaikan* 

Memandangkan, aku dah terlepas cakap pasai assignment tuh, lebih baik aku teruskan bercerita..hee Ok, kami diberikan tugasan untuk mencipta sebuah blog..*suara bernada serius* dalam blog tuh, kami dikehendaki membuat entry yang berkaitan apa2 saja yang menjadi pilihan hati~ ASALKAN, lecturer kami yang kacak+macho+hensem+ganteng (adduiii! kata seerti la pulak), dapat kasi kami markah bila diaorang baca kami punya entry~maksudnya, entry kami nih bukan sembarangan entry laa. kena kasi power laa, kasi gegar punya!! atudiaa~ Entry2 aku yang seterusnya, aku xdak laa nak mngarot sangat, sebabnya..aku nak buat yang terbaik untuk assignment aku nih! *chaiyok* aku nak dapatkan markah yang tinggi, yang cemerlang lah! aminnn~

Hok alohhh, (kecek kelate pulak) salah niat tuh wehhh! okay, hasanah *perbetulkan niat* "aku buat semua nih kerana Allah Taa'la" keputusanku hak milikNya~ aku redha apa jua keputusanku nanti.

Mudah2an Dia redha dengan segala kerja kita, kehidupan kita..yang penting..bila kita dah BERUSAHA, insyaAllah ada lah ganjarannya nanti..cuma masanya cepat ataupon lambat..sabar bah! (menyamar jadi awek Sabah pulak) hehehe ni lah untungnya dapat meneruskan pengajian di UPM Kampus Bintulu..macam2 bahasa aku dapat pelajari dengan orang sekeliling~jum2 masuk UPM ramai2 *jadi promoter tak diiktiraf* huhhh..penat~*tengok jam* Ya Allah..pukul 3.20 pagi dah!! aku pikir malam masih muda~ZZZzzzzzzzzz


p/s: ni lah penangan daripada 'dunia blog'..hmm blog ibarat diariku..tapi, di alam maya~ hehehe chauu~











No comments:

Post a Comment