Monday 11 August 2014

RAHSIA DISEBALIK BILANGAN BUNGA ROS

Tak semua tahu maksud disebalik bilangan bunga ros yang diterima. Haa, kat sini aku nak kongsi serba sedikit rahsianya..sekadar tahu je laa naa~




1     ros    Cinta pandang pertama, kaulah yang satu
2     ros    Saling menyanyangi antara satu sama lain
3     ros    I love you
6     ros    Aku ingin menjadi milikmu
7     ros    Aku tergila-gilakan kamu
9     ros    Cinta yang abadi, setia hujung nyawa la katakan
10   ros    Kamu adalah sempurna
11   ros    Kaulah benda yang paling berharga, paling disayangi di muka bumi ini
12   ros    Be my steady ( bunyi macam gentleman jaa kan)
13   ros    Peminat rahsia
15   ros    Saya minta maaf, tolong maafkan saya
20   ros    Percayalah, aku sangat jujur padamu
21   ros    Aku setia padamu
24   ros    Tak boleh berhenti teringatkan awak, 24 jam sehari
33   ros    Menyatakan ''aku cinta padamu'' dengan lebih mendalam lagi
36   ros    Aku akan ingati detik2 indah kita bersama
40   ros    Cintaku padamu adalah tulen (not fake huu)
50   ros    Cinta yang tiada sesalan
99   ros    Aku akan mencintaimu sepanjang hidupku
100 ros    Akan bahagia bersama selamanya, akan kekal setia hingga lanjut usia
101 ros    Kaulah satu2nya cintaku
108 ros    Jom kawin (i want this one day hehe)
365 ros    Tak boleh berhenti memikirkan kamu 365 hari
999 ros    Cinta yang berkekalan sampai bila2

p/s: senget itu style~ hahaha
  

No comments:

Post a Comment